Tisdagen 26/11


I väntrummet på bvc. Kasper var på 1 års kontroll och fick sprutor. Nu väger han 10,7 och är 77 cm lång.

Efter bvc åkte vi hem till min mormor & morfar, dit kom även min kusin Elin. Hon & mormor gjorde jättegoda piroger till lunch. 

På eftermiddagen åkte jag & barnen ut till torp en sväng för att kolla på kläder till dem. Kasper sov hela tiden vi var där så jag fick typ lite egentid med Lucas. Han fick välja kläder som han ville ha och han ville att lillebror skulle ha likadant, så dom fick likadan pyjamas och varsin likadan tröja som Lucas valde. Lucas hittade även läppstift som han provade medans jag stod och betalade. 

Mammas fina killar i sina fina pyjamasar som Lucas valt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback