Sista November - Melissa 25 år! ♥

Nu har jag lyckats komma till sista November i uppdateringen på bloggen, tiden till datorn finns ju knappt längre.. Nu ligger jag "bara 1½ månad efter :P Får passa på lite nu när båda barnen är på föskolan, andra inskolningsveckan. 

Sista November då, jag skulle egentligen ha jobbat den dagen. Men Johan skulle på julbord med jobbet så jag hade tagit ledigt för att vara med barnen. Och det passade bra att det var just den dagen eftersom Melissa fyllde år, så kunde vi fira henne lite! 


Lucas spelade bilspel efter frukosten och Kasper skulle såklart också vara med!


Vi åkte till Ikea och åt lunch tillsammans med Melissa. (Hennes barn var iväg med sin pappa under dagen)

Efter lunchen så skulle vi kolla lite på Ikea, frågade Lucas om han ville vara i lekrummet en stund. Han har aldrig vart där förut, men han ville dit. Och han tyckte att det var väldigt roligt där, han ville inte alls följa med ut när de va dags att gå från Ikea. 

Inne på Ikea hade vi bara med oss en lite busunge denna gången. Han var överallt när han fick gå själv! Vi köpte de vi skulle ha på Ikea, sen åkte vi vidare till Coop för att handla det vi behövde till kvällens middag innan vi åkte hem igen. 

Melissa gick och hämtade sina killar och så lekte alla busungarna i rummet medans jag & Melissa lagade mat. Och som vanligt måste alla leksaker fram över hela golvet när dom leker.. 


Blev en väldigt god middag, fylld fläskfilé och potatisgratäng! 


Efter maten blev det såklart lördagsgodis, film & ännu mera lek för grabbarna innan det var dags för sängen!

Var två trötta killar som deckade i sängen strax efter 21 ♥

Och jag som helt "glömt" att det faktiskt var 1 December dagen efter, började slå in alla 48 små paket till killarnas paketkalender så att dom skulle hänga klara på morgonen. De är ju dumt att börja i tid, grejerna har hängt i en påsse inne i skrubben tills nu. Men jag blev iaf klar med alla innan 1 December, 23.50 var jag klar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback