Jobbdagar för mig 12-15 December -13


Torsdag 12/12

På kvällen när jag kom hem från jobbet så blev det pannkakor till kvällsmat.

Fredag 13/12
Jag hade tur, för detta året valde förskolan att ha Lucia-tåget på morgonen kl 7.30 vilket betydde att jag hann vara med och titta innan jobbet. (Förra året var det på eftermiddagen och då missade Johan det när han jobbade och hade de vart samma iår hade jag missat de) Men iår kunde båda två vara med och titta och även barnens farmor & farfar kom och tittade. 

På kvällen när jag kom hem från jobbet så blev det tacos! 

Lördagen 14/12

Kvällen innan hade Johan gjort åtets första julskinka, så det blev god frukost framför julkalendern med hela familjen! 


Nöjda barn som fått godis i paketen. 

Jag åkte till jobbet & Johan körde barnen till deras mormor & bonusmormor där dom var under dagen medans Johan var iväg. Jag fick lite mms på barnen under dagen. 

Gjorde massvis med jultallrikar på jobbet.. 

Tredje advent 15/12
Frukost framför julkalendern som vanligt. Lucas fick ett bilspel och Kasper fick ett lejon. Efter det åkte jag till jobbet och barnen var hemma med pappa. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback