Andra advent 8/12-13

 

Andra advent. Frukost hos svärföräldrarna efter grillkvällen i skogen. Kasper fick strumpor i paketkalendern och Lucas fick kalsonger. 


Efter frukosten gick Lucas ut i skogen tillsammans med pappa, farmor & farfar för att plocka iordning efter grillkvällen. Det var snöstorm ute så jag valde att stanna inne med Kasper, han somnade i mitt knä så vi myste framför Private practice.


När Lucas kom in igen så myste vi med lite godis framför filmen Modig.

På eftermiddagen slutade det blåsa så jag tog med mig båda barnen ut en stund. Äntligen hade det kommit en del snö så det gick att åka snowracer! Kasper gick in till dom andra efter en stund så var bara jag & Lucas ute och åkte snowracer en stund till. 


När vi kom hem på kvällen blev det ett välbehövligt bad för killarna!

Innan det var läggdags så klädde vi granen som vi tagit med från svärföräldrarna. Lucas hängde upp allt själv förutom ljusen som Johan satte i och glittret & stjärnan som jag fixade. Kasper lyckades nog hänga upp nån julkula också, men han tyckte de va roligast att springa runt med alla grejer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback