Söndagen 28/7



Efter en skön sovmorgon gick vi ner till restaurangen och åt en väldigt god hotellfrukost. Tallrikarna på bilderna ovanför är mina och jag skojar inte när jag säger att jag var mätt hela dagen efter det. Åt lite sen på kvällen för jag var inte hungrig på hela dagen efter den frukosten, men gott var det!


Sen gick vi upp till hotellrummet igen, duschade och gjorde oss iordning. Sen la jag mig på sägen en stund och njöt av lugnet medans Johan packade ihop våra grejer innan vå åkte hemåt igen. 

Hemma igen möttes vi av 3 små barn i soffan framför en film ♥


Mamma, Emma & Mira åkte hemåt och jag & barnen gick hem till Lina, Ellie & Devin och lekte en stund :)
Invigde även nya vagnen och Kasper satt väldigt bra i den, skön att köra var den också! 


När vi kom hem igen så var Lucas ute och lekte med Vincent, Linus och grannens barnbarn. Helt plötsligt krockar Lucas & Linus med varandra och Lucas flyger in i tvättställningen med huvudet. Han fick en jättestor bula på 2 sekunder och var såklart jätteledsen och hade väldigt ont! :( Vi gick in och satte oss i soffan med is på bulan. Lucas skrek och hade ont, var helt svettig och lite groggy.. Jag ringde 1177 för att höra vad dom tyckte. Fick till svar att avvakta under kvällen och hålla koll på hur han mådde. Om han mådde illa eller på något annat sätt visade att han blev sämre skulle vi åka in. Vi satt i soffan 1-1½ timme och vilade. Tyckte att han var groggy och inte riktigt som vanligt, men vi åt lite mat eftersom maten stod på spisen när han ramlade och sen var han pigg igen. Bulan var ju kvar, men han visade inte några tecken på att han mådde konstigt pga den. Han gick till och med ut en liten stund och körde radio styrd bil tillsammans med dom andra barnen på gatan innan läggdags. Läskigt var det när han slog i huvudet och den stora bulan kom så fort, men skönt att det inte blev värre än vade det blev.. ♥ (Redan dagen efter hade bulan gått ner väldigt mycket, var lite svullet och ett blåmärke kvar, men han verkade inte ha speciellt ont!)
 
Ute och leker igen efter krocken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback