31 Augusti

Den 31 augusti fyllde Johan 24 år! ♥ Så jag & barnen gick upp och grejade lite på morgonen medans pappa sov vidare. Lucas målade teckningar och skrev ett grattiskort i present till pappa och jag bakade scones till frukosten. Sen gick vi in och sjöng, då på morgonen fick Johan bara present av barnen, ett presentkort på bio. Sen efter frukosten gick jag och hämtade Johans present som jag gömt hemma hos Melissa, han fick en gitarr som han hade önskat sig. På förmiddagen gick Johan ut för det var fixardag i föreningen, så han skulle hjälpa till att fixa massa saker under dagen. Jag & barnen gick över till Melissa & barnen och var med dom under dagen. Sen på kvällen blev det grillkväll. 
Födelsedagsfirande på morgonen!
 
Lunch hemma hos Melissa & barnen
 

Såhär arg blir Kasper om han måste ha skor på sig..

Vi gick ut och rastade barnen lite, dom hade som vanlgt väldigt mycket spring i benen.
Sen gick vi och handlade lite kvällsmat och lördagsgodis. 

Vi gjorde varma mackor hemma hos Melissa, barnen lekte och kollade på film. 
 
På kvällen när jag & barnen gick från Melissa så hade Johan och dom andra som vart med på fixardagen börjat grilla så jag & barnen stannade ute med dom en stund. Lucas lekte med Isak & dom andra barnen på gatan till sent på kvällen och det var dags att sova så då gick jag in med barnen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback