Bildbomb från 14 September

Jag & barnen åkte hem till mamma/mormor & Emma. Vi skulle passa Mira medans mamma & Emma var iväg över helgen. Så här kommer lite bilder från lördagen. 

Piraterna Mira & Lucas ♥

Efter vi ätit lite lunch så myste vi framför en film med lördagsgodis

På eftermiddagen vid 4 åkte jag & barnen till tågstationen och hämtade lillasyster/storasyster/moster Frida som kom med tåget från Borås. 

Vi åkte upp till Emaus och var där nån timme och lekte. Var riktigt härligt, fortfarande varmt ute trots att det var senare på eftermiddagen. 
När vi kom tillbaka till lägenheten igen så kom mormor/gammelmormor & morfar/gammelmorfar med pizzor som vi åt tillsammans. Även Sara & hennes pojkvän Johan var med då. (om ni undrar varför vi sitter i vardagsrummet med köksbordet så är de för att köket är under renovering). Efter pizzan blev det lite lördagsgodis och film innan läggdags för barnen. När mormor & morfar åkt hem och barnen somnat så kollade jag & Frida på några avsnitt av "vänner".

Frida sov inne hos Mira och jag & barnen sov i dubbelsängen. Mina små älsklingar myser i sömnen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback