20 September

 
Fredagen den 20/9 var det jobb för mig igen. 

Killarna var hemma med pappa och dom hade besök under dagen av Lina, Ellie & Devin. 


På kvällen när jag äntligen slutade så åkte jag hem snabbt och duschade & bytte kläder. Sen åkte jag vidare till Lina & Olof där Johan & barnen redan var. Barnen lekte tillsammans, vildarna!


Vi blev bjudna på god mat och lite senare på kvällen fick vi äpplepaj!

Klockan blev rätt mycket och barnen hamnade i soffan framför en film med lite chokladpudding istället för paj. 

Alla barnen var väldigt trötta efter all lek och tillslut runt 23 deckade båda mina killar och efter en stund åkte vi hem. Tack för en trevlig dag/kväll! :) 

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Devin

Tack själva, en riktigt trevlig kväll :)

2013-10-03 @ 17:04:09
URL: http://www.lovehopeandfamily.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback