Lördagen 16/3

Förra lördagen så åkte Johan iväg tidigt på morgonen, han skulle köra sina föräldrar och några av deras kompisar till Norge för att kolla på någon skidtävling (?) så han skulle vara borta hela dagen. Efter frukosten så blev det snabbstädning i huset med dammsugning, skura golv, bädda sängar och städa på toa. Efter det frågade Melissa om Vincent kunde vara här medans hon åkte till läkaren. Så Vincent kom över och barnen lekte tillsammans. Sen kom även 2 av mina systrar hit :) Lucas & Kasper fick varsin present av moster Frida, Lucas fick en målarbok med Cars & klistermärken och Kasper fick en Alfons-docka :) 

Under dagen så lekte vi först inne med barnen en stund, så fixade jag lite lunch. På eftermiddagen gick vi ut i solen en stund och lekte på lekplatsen. Efter det gick Vincent hem, Melissa hade kommit hem igen med domen halsfluss, stackarn.. Frida & Sara var kvar en stund till, jag slängde ihop en kladdkaka som vi åt med glass & jordgubbar. På kvällen när det bara var jag & barnen hemma så blev det lite mys framför en film innan killarna somnade. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback