Mobilbilder från 17-18/4

Onsdagen den 17 april åkte vi ner till Uddevalla sjukhus, var där redan halv 7 på morgonen.. Johan körde ner mig dit för att på tisdagen så började jag bli dålig, fick ont i halsen och var hängig.. Under natten blev de ännu värre och det kändes precis som när jag hade halsfluss ca 3 veckor tidigare... Och jag tänkte inte ligga hemma i flera dagar och må dåligt så vi åkte direkt. Jag hade (tyvärr) rätt, halsfluss igen.. Fick medicin och åkte hem igen, blev en riktig mysdag med myscket vila. 


Bilder från onsdagen

På torsdagen var jag fortfarande väldigt trött och hade ont i halsen. Men det är skönt att medicinen för halsfluss hjälper så fort iaf, för jag kunde iaf ta hand om barnen även om det blev en väldigt lugn dag. Lucas var på dagis 3 timmar på förmiddagen och då passade jag & Kasper på att vila. Sen blev det lite film & mys under dagen. På eftermiddagen satte jag barnen i ett bad, båda killarna älskar att bada och leker bra tillsammans i badet så det räcker att jag sitter bredvid och tittar på, vilket var väldigt skönt när jag var så trött!


Bilder från torsdagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback