Mobilbilder från 15/4

Fortsätter med min väldigt sena uppdatering, hinner ju knappt sitta vid datorn om dagarna nu med 2 barn och en valp. Dessutom så vill man ju vara ute så mycket som möjligt när det väl är fint väder ute. Men jag vill ändå ha med sakerna vi gör på bloggen för att kunna kolla tillbaka, så bättre sent än aldrig kanske.'

Måndagen den 15 april åkte vi ner till mamma/mormor på morgonen. På förmiddagen kom mormor & morfar dit också. Jag åkte iväg för att (äntligen) göra uppkörningen till körkortet, och jag klarade det på första försöket så då var det bara teorin kvar. När jag kom tillbaka till mamma så hade morfar köpt sallader från cactuz som vi åt till lunch. Efter lunchen så åkte jag, barnen och mormor/gammelmormor ut till torp en sväng. Vi fikade och så handlade vi lite olika grejer, Lucas fick bandyklubbor och bollar & Kasper fick ett par byxor av gammelmormor. Jag fick rosa shorts av mormor i tidig födelsedagspresent. Sen köpte jag 2 par mjukisbyxor, 2 bodys och en pyjamas till Kasper och när vi kom hem sen på kvällen så hade det även kommit ett par hängslebyxor på posten till Kasper som jag vunnit på tradera. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback