Mobilbilder från 13/4

Fortsätter med uppdatering från helgen då Johan & Emil renoverade i vårat kök. Jag och barnen sov ju som sagt hemma hos mamma/mormor den helgen eftersom vi inte hade något fungerande kök. På lördagen så hade vi en lugn förmiddag hemma och efter lunchen så åkte vi till överby och kollade i affärer. Lucas fick en keps av mormor och sen fick han även välja lite kläder själv på H&M som jag köpte till honom, han valde 2 t-shirts, en tröja & 2 byxor. Jag köpte även 3 par byxor, en body och sockar till Kasper. Blev även lite uteleksaker som fick följa med hem. Sen åkte vi hem till mamma & Emma igen och åt mat & kollade på tv under kvällen, lite godis blev det också! Sara låg och läste böcker för Lucas innan han skulle somna och sen när jag kom in i sovrummet så hade båda två somnat bredvid varandra på samma sätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback