Fredag 18/1

Våran fredag förra veckan i bilder & text. Dagen började med frukost & lämning på dagis som vanligt. Sen passade jag & Kasper på att vila en stund innan vi hämtade Lucas igen. Lucas satt och underhöll lillebror genom att prata & sjunga för honom medans jag tog en dusch. Hade en väldigt arg liten kille en stund, sen rapade han 5 gånger och efter det stensomnade han. 

På eftermiddagen fick jag ett sms av Melissa som frågade om vi skulle med till affären, så vi gjorde oss iordning och gick ut. Blev en lite halvt kaos runda på affären, Kasper låg och sov i vangnen men vi hade 3 killar utan vagn och dom skulle springa runt och kolla på allt. Så medans jag gick med kundkorgarna & Kasper så sprang Melissa och letade efter dom andra busarna samtidigt som vi plockade till oss de vi skulle handla. Såg nog väldigt roligt ut, tur att affären här inte är så stor iaf :P 

Sen gick vi hem till Melissa där barnen fortsatte leka tillsammans. Melissa bakada morotskaka och sen när Marcus & Johan kom från jobbet så lagade hon lax som vi åt till middag. Och till efterrätt åt vi morotskaka, väldigt gott! På kvällen spelade vi "med andra ord" medans barnen kollade på film.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback