Söndagen 3/2

Natten till söndagen 3/2 blev både jag & Kasper förkylda. Blev inte så mycket sömn för oss två den natten.. Jag började få ont i halsen och Kasper var rosslig i halsen när han andades och lite tät i näsan.. När Lucas kom in till oss på morgonen så myste vi lite alla fyra innan vi gick upp och åt frukost. Sen gick jag & Kasper och la oss en stund igen, Kasper var trött och jag kände att jag också behövde sova en stund till efter en natt med lite sömn, plus att jag fått en hemsk huvudvärk.. Jag sov en liten stund & Kasper sov länge, tror han också var riktigt trött när han var förkyld. När jag kom upp igen så stod Johan och fixade vofflor till lunchen och barnens farmor & farfar hade kommit på besök :) Vi åt vofflor och så fikade vi, Lucas lekte med farmor & farfar. 

På eftermiddagen när svärföräldrarna åkt hem så kom Sebbe hit, Johan skulle hjälpa honom med bilen och Lucas ville såklart följa med ut i garaget. Så jag & Kasper la oss i soffan framför en film och vilade lite till. Min hemska huvudvärk ville inte släppa trots vila & värktablett och halsen började bli värre.. När Johan & Lucas kom in igen så tog dom med Kasper in på Lucas rum och byggde en tågbana tillsammans. Sen lagade Johan mat medans jag & Lucas lekte lite med tågbanan dom byggt. 

Under förmiddagen bytte även Johan ut våran gamla, stora & fula fläkt över spisen till en ny finare, utragbar fläkt.


1. Förkyld, men glad ändå. 2. Trött liten kille. 3. Vofflor till lunch. 4. Lucas & farmor leker.
5. Lucas ute i garaget. 6. Killarna leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback