Fredagen 8/2

I fredags var vi hemma på förmiddagen, efter frukost byggde vi lite lågbana och lekte med bilar. Sen passade jag på att ta en dusch medans Lucas läste för Kasper. Efter lunchen när Kasper sov och Lucas vilade framför en pilm så städade jag i huset. På eftermiddagen frågade Melissa om vi ville med ut en stund. Så vi klädde på oss och gick ut, tog en sväng till affären för att handla lite gott till kvällen. Sen när vi kom tillbaka till gatan så lekte dom två stora barnen i snön en stund innan vi gick in igen. Lucas tog ett bad och sen fixade vi tacos. På kvällen packade jag ihop grejerna som vi skulle ha med oss under helgen när vi skulle sovaa borta och så klippte jag Johans hår innan vi såg lite på Arrow innan sängen. 


1. Jag & Lucas bygger tågbana. 2 Lucas läser för Kasper medans jag duschar. 3. Kasper sover, Lucas vilar framför en film & jag städar. 4. Promenad till affären med Melissa, Vincent & Linus. 5. Kvällsbad. 6. Mitt godis.


Utelek med grannarna


Mina fina 

Lucas hjälper till att skära grönsaker till tacosen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback