30 Frågor Från Melissa

Vad heter du? Sofia Welin

Vem fick du dessa frågor av? Melissasprinsar

Hur gammal är du? 22, fyller 23 i april.

Är du romantisk? Nja, ibland kanske.

Hur lång är du? 178cm

Vilken ögonfärg har du? Blå 

Har du stationär eller bärbar dator? Stationär & bärbar

Vilka städer har du bott i? Född i Trollhättan, flyttade till Uddevalla när jag var 5 år.

Tycker du om kaffe? Nej usch..

Tycker du om att mysa/kela? Ja

Kan du några andra språk än svenska? Engelska

Har du någonsin åkt ambulans? Nej

Vad har du för ringsignal? Just nu har jag nån tråkig som fanns på mobilen när jag köpte den.. 

Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? En bild på mina två prinsar!!

Kan du byta olja på bilen? Ja..

Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej..

Vad är det bästa som hänt dig? Utan tvekan mina två barn!

Vad är det värsta som hänt dig? Kommer inte på nåt att skriva just nu..

Har du varit med i tidningen? Nej

Har du någon piercing? Nej

Civilstånd? Förlovad

Hur bor du? I hus 

Vilket är ditt drömjobb? Fotograf

Vad har du haft för husdjur?
 6 kaniner, hund, hamster, 3 gerbiler. Just nu en katt.

Vad arbetar du med idag?
  Mammaledig

Kan du åka slalom? Ja :)

Vad har du för utbildning? Gick naturbruksgymnasiet med inrikting djusvård, gick dock inte klart eftersom jag fick Lucas. Har även gått en restaurang utbildning på komvux.

Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Ingen direkt, kanske händerna.. 

Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Just nu magen & benen...

Vem vill du ska svara på dessa frågor? Frida

Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Devin

Jag har aldrig tänkt på att du är så lång, jag är så van vid att vara ett huvud längre än alla andra ;)

Svar: Haha ja är också van vid att va längre än dom flesta andra :P
Sofia Welin

2013-02-19 @ 21:38:54
URL: http://www.lovehopeandfamily.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback