10/2 - Tårtorna till Kaspers dop

På morgonen den 10/2 gick vi upp tidigt, jag & barnen sov ju som sagt hos min mormor & morfar den natten. Johan kom vid 8 och då hade vi hunnit äta frukost och jag stod i duschen. Johan tog hand om barnen medans jag & mormor hjälptes åt med tårtorna, hon fixade grädde på och jag dekorerade dom. När tårtorna var klara så gjorde vi oss iordning och åkte bort till huset där fikan skulle vara för att fixa det sista innan dopet.



Fick hjälp med att göra smörgåstårtor till dopet. Min mamma & lillasyster Frida gjorde 2 stycken av den som är på översta bilden av smörgåstårtorna och min svärmor gjorde 2 stycken av den andra.
Supergoda & jättefina blev dom alla 4 smörgåstårtor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback