10/2 - Dopfika

Här kommer en bildbomb från fikat efter dopet. Skriver itne så mycket, utan låter bilderna tala för sig själva. Vi var iaf 34 stycken om jag räknat rätt. Började med att duka fram smörgåstårtorna som blev lunch. Efter det dukade vi av och tog fram kaffe & tårtor, Carro hade även bakat bullar och Sara hade bakat lite kakor till fikat. Barnen hade knappt tid att fika, dom sprang rungt och lekte. Kasper som inte hade sovit speciellt mycket under dagen somnade och sov en stund medans vi åt. När vi fikat en liten stund så började jag & Johan att öppna alla paket som Kasper fått, han fick jättemycket fina saker, kommer lägga upp bilder på det i ett annat inlägg. När paketen var öppnade så började folk röra sig hemåt igen. 

Vill säga stort TACK till alla som kom på Kaspers dop och TACK för alla fina presenter han fick!! 
Sen måste jag även säga ett stort TACK till er som hjälpt till att fixa inför & efter dopet, det underlättade väldigt mycket för oss!! (Skriver inga namn för då glömmer jag säkert någon, men ni vet vilka ni är som hjälpt oss att baka, duka, fota & städa efter. Tack!)


Kommentarer
Postat av: ♥♥ Melissas Prinsar ♥♥

tack för att vi fick komma =)
herre jösses va grabbarna härja på fikat :D

Svar: Det var roligt att ni kom! :)Haha ja dom var inte lugna 1 sekund :P
Sofia Welin

2013-02-16 @ 15:10:24
URL: http://www.melissasprinsar.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback