Tors 31/10-Sön 3/11

Nu är jag tillbaka igen, kanske bara för idag, kanske flera dagar eller kanske till och med en månad. Låg ju efter heeela sommaren med uppdateringen här på bloggen och i slutet av oktober kom jag äntligen ikapp. Och jag vet att jag då skrev att jag skulle försöka uppdatera mycket oftare, och det är något jag verkligen vill. Men tiden till dator finns knappt just nu, trodde de skulle bli lättare efter sommaren när man inte är ute hela dagarna. Men vi lyckas ändå ha väldigt mycket planerat dom dagarna jag inte jobbar och även om vi bara skulle vara hemma nån dag så tar barnen och allt annat som måste göras hemma så mycket tid att datorn & bloggen får vänta. På kvällarna skulle jag kunna blogga lite, men just nu lägger jag mig hellre i soffan tillsammans med Johan och kollar på Walking Dead efter att jag eller han kommit hem från jobbet. Så nu tänkte jag uppdatera lite här på bloggen, men jag tänker inte lova att de kommer bli varje dag. Jag vill blogga, jag vill kunna gå tillbaka och titta på de vi gjort. Så det är för min skull jag tar ikapp med uppdateringen. Men det är även kul om det är några som orkar stanna kvar och läsa när jag väl får tid att blogga. Roligare att logga in på bloggen och se nån fin kommentar :)
 
Börjar med en jobbhelg för mig, i slutet av Okt-början av Nov. Jag jobbar ju som sagt tors-sön jämna veckor och tisdagar ojämna veckor just nu. Och då är barnen hemma med pappa. 

Efter jobbet på torsdagen så mötte jag upp killarna hemma hos svärföräldrarna där det var kalas för barnens farmor. Bjöds på tomtegröt och fika. Barnen lekte och det var två trötta barn i bilen på väg hem den kvällen.


Fredagen, Killarna kollade på Despicble me 2 när jag åkte till jobbet. Och en arg liten kille när jag kom hem. Han lägger sig alltid på mage och backar när han inte får som han vill. 

På lördagen skulle Johan iväg så barnen var hemma hos mormor & bonusmormor under dagen. Dom åt godis, lekte och var på cirkus på museet. 

Två trötta killar på lördagskvällen 
På söndagen lämnade jag Kasper hemma med två pirater och åkte till jobbet. Sen kom jag hem till ett nystädat hus och dukat bord med tacos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback