Hälsa på Sandra & barnen i Västerås - 24/6

Den 24 juni packade jag & barnen väskan och åkte till Västerås för att hälsa på våra fina vänner Sandra, Novalie & Milton! Åkte på förmiddagen och så stoppade vi på donken efter en stund och åt lunch och lekte lite. Sen åkte vi vidare, barnen somnade så då körde jag så långt som möjligt utan stopp för att hinna så långt som möjligt innan barnen vaknade. När dom sen vaknade så var det inte långt kvar, men vi stannade och tankade, gick på toa och rörde på oss lite innan vi åkte sista biten. Kom fram vid halv 6. Barnen lekte och så tog vi en promenad till affären för att sedan fixa mat. Blev en rätt sen kväll barnen lekte för fullt och jag & Sandra satt och pratade. 


Morgonbad 


Lunch & lek på donken


Jag & mina fina prinsar ♥

Framme hos Sandra och barnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback