9 Juli

Den 9 Juli var vi hemma hela familjen och byggde på altanen. Johan gick ut tidigt på morgonen och började, sen gick även Lucas ut för att hjälpa till. Jag & Kasper va inne en stund, sen när Kasper somnade så gick jag ut och kapade reglar och satte sedan ut dom på rätt platser. 

På förmiddagen kom mamma/mormor, Emma & mira hit. Vi åt lunch tillsammans och sen fyllde vi poolen till barnen där dom badade & lekte en bra stund. Mamma hjälpte Johan att bygga på altanen medans jag & Emma var med barnen. Tog en promenad till affären för att handla lite till kvällens grillning. Sen gick även Emma ut och hjälpte till med golvet på altanen medans jag var inne med barnen en stund. Det hände riktigt mycket på altanen under dagen, på första bilden ser det ut som när vi började den morgonen och på dom sista bilderna ser man hur långt vi kom den dagen. Vi grillade på kvällen och åt mat på den halvfärdiga altanen. 


Hela familjen med och bygger altan ♥

Nöjda barn i poolen ♥

Inne och myser, kollar film & spelar spel!

Första middagen på (den halvfärdiga) altanen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback