Tisdagen 26/3

Nu ligger jag verkligen efter i bloggen, har fullt upp om dagarna så tid till datorn finns inte riktigt tyvärr.. Saknar att blogga lika ofta som jag gjorde förr och hoppas att jag snart kommer hinna uppdatera oftare, vill ha kvar bloggen eftersom jag tycker att det är roligt att kunna gå tillbaka och kolla på vad vi gjort. Så jag kommer uppdatera om det som hänt det sista lite då och då när jag har tid. 

Här kommer lite bilder från 26/3. Vi sov hos mamma/mormor natten mellan mån-tis. Under tisdagen var det bara jag & barnen där när dom andra jobbade och var på dagis. Vi lekte en stund på morgonen och sen gick vi ut på en promenad, hamnade på en lekplats där Lucas lekte en stund innan vi gick tillbaka igen. Min lillasyster Frida kom också hem till mamma, hon pluggar ju i Borås och bor där nu. Så vi åt lunch tillsammans och sen gick vi ut igen, för att hämta Mira på dagis. När vi hämtat Mira på dagis så gick vi till affären och köpte glass. Efter att vi ätit glassen så gick Frida hem med Lucas & Mira och jag & Kasper tog bussen till bvc. Och på eftermiddagen kom Johan och hämtade oss.

Födelsevikt & längd 21/12 - 4608 gram & 53 cm
Vikt & längd - ca 2 mån - 16/1 - 5950 gram & 59 cm
Vikt & längd - 4 mån - 26/3 - 7400 gram & 67,5 cm



Kommentarer
Postat av: Sara

När man inte har tid hamnar man efter. Det är inte roligt faktiskt men man ska inte känna det som nått som ligger över än :) Ta det som det kommer så läser vi andra när du skriver och när vi kan :)
Underbara bilder som alltid.
Hoppas ni får en fortsatt fin fredag! Kram

2013-04-19 @ 15:23:15
URL: http://glamina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback