Onsdagen 27/3 - sjuk...

Den här texten la jag upp under en bild på Instagram när jag vaknade onsdagen den 27/3.

"Idag känner jag mig mer död än levande... Igår kväll när vi kom hem så fick jag ont i halsen, huvudvärk och feber... Frös som fan, kunde knappt hålla vattenglaset så som jag skakade... Har sovit dåligt hela natten med dubbla täcken & elementet uppvridet... Så idag mår jag som igår kväll + att jag är helt yr och kroppen värker... Hoppas på att denna dagen går fort och att barnen inte är för gnälliga när jag inte orkar nåt..."

Under morgonen gick det hyfsat bra, tog alvedon och halstablett. Mådde inte alls bra, men vi tog fram frukost och sen såg vi på film en stund. Jag vilade med Kasper en stund i sängen, blev ju ingen rolig dag för Lucas men han har lätt för att leka själv som tur är så han kollade lite på film, byggde tågbana, lekte med Kasper mm. Så det var inte så mycket gnäll på barnen trots att jag inte orkade nåt. Men vid 2-3 blev jag ännu sämre, orkade inget annat än att ligga i sängen då så Johan kom hem tidigare och tog hand om barnen. Jag låg i sängen och sov typ hela eftermiddagen. Under natten sov jag väldigt dåligt igen, fick ännu mer ont i halsen + hög feber. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback