Lördagen 23/3

Här kommer några instagrambilder från lördagen den 23/3. Lucas skulle med till pappas jobb på öppet hus, där dom kollade på nya lastbilar & körde radiostyrd bil. Jag & Kasper åkte till Överby tillsammans med Melissa. Både jag & Melissa hittade varsitt par byxor som vi köpte och jag köpte även skor till mig, är inte så ofta jag kollar på kläder till mig och när jag väl gör de så hittar jag nästan aldrig nåt som sitter bra så det är alltid roligt när man väl gör de! Sen köpte jag även varsin tröja till killarna och så köpte jag skor till Lucas. Johan & Lucas kom till Överby när dom var klara på jobbet, så Lucas fick prova skor och sen gick vi och åt på Max. 

Efter Överby åkte vi hem igen, Johan lämnade av oss och blev hämtad av en arbetskompis och så åkte dom till jobbet igen för att ha fest med de andra arbetskompisarna. Melissa hämtade sina busungar som vart hemma med sin pappa och så kom dom över till oss och barnen lekte en stund innan det var dags för sängen. 


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Mysiga bilder!

Svar: Tack :)
Sofia Welin

2013-04-07 @ 21:31:42
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback