Söndagen 23/9

Som jag skrev i förra inlägget så sov jag & Lucas hos mamma/mormor lör-sön. Dock så sov jag knappt nåt pga en hemsk halsbränna.. Har ju haft jobbig halsbränna då och då under denna graviditeten men inte så hemsk som den natten, jag låg vaken mellan 2 & 6 på natten.. Sen vaknade Lucas vid halv 7, då gick han upp till mormor & Mira som också var vakna och kollade på barnprogram, men jag kunde såklart inte somna om.. 

Senare när vi ätit frukost, duschat och gjort oss iordning så åkte vi ut till torp. Både Mira & Lucas somnade efter en liten stund i sina vagnar, så vi kunde kolla ganska ostört i affärer en stund. När barnen vaknat så kom även min mormor & morfar ut till torp, då åt vi lunch tillsammans. Sen kollade vi i några affärer till innan vi åkte hem. 



Jag köpte en mössa till mig på torp & så köpte jag dreggelscarfar till bebis och Lucas fick en tröja. Mamma köpte en body till bebis i samma mönster som Lucas tröja, så nu har dom första matchande kläder :) Lucas fick vantar av sin mormor, något som verkligen börjar behövas nu för Lucas har sagt nån gång när vi vart ute att han frusit om händerna. 

På kvällen gjorde mamma potatismos & lax i ugn, jättegott! På måndagen skulle jag till Mvc så för att slippa åka buss från Högsäter till Uddevalla igen så valde vi att sova hos mamma/mormor igen. Och även Johan, som hade vart på jobbet även hela söndagen och grejat med bilen, kom till mamma och sov där för att få lite kortare väg till jobbet dagen efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback