Ny vecka!

6 september idag, 2 månader kvar tills bf 6 november. Foglossningarna är fortfarnade inte roliga alls och ryggen gör ofta ont. Så jag vilar gärna mycket på dagarna. Blir lite tråkigt för Lucas dom dagarna vi är hemma själva och inte hittar på något speciellt.. Men vi försöker roa oss så gott det går med lugna saker. 

Idag gick vi ut på en promenad i höstvädret. Var väldigt mysigt, Lucas gick och plockade blommor och jag följde efter så fort jag kunde. När man blir andfådd av en liiten backe + foglossning & sammandragningar så går det inte så fort. Men det var skönt att komma ut en stund och Lucas tyckte att det var roligt att gå på promenad för han fick välja väg. 







Några fler bilder från igår när jag hade kameran på stativet. Eftersom jag inte kunde hålla i självutlösaren samtidigt som jag tog de här bilderna så fick Lucas göra det ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback