Veckans instagram bilder

Ingen uppdatering denna veckan heller, lägger inte så mycket energi på datorn just nu. Dom som vill kan följa mig på Instagram (fiasfoton) där jag uppdaterar oftare. Tänkte lägga upp veckans Instagram bilder här på bloggen nu, för att få lite uppdatering här också. 

Måndag - Sov knappt nåt natten till måndagen pga fruktansvärd foglossnings smärta.. Så det blev en väldigt lugn dag hemma. Lucas & jag tog en lång mys morgon i sängen och kollade på film. Sen målade jag vitt runt fönstret i Lucas rum. Sen hände det inte så mycket mer under dagen, lite film, spela spel & lek med tågbanan.


Tisdag - Efter frukost så blev det film mys som vanligt. Sen spelade vi Lucas nya favorit spel, han kan spela hur många gånger som helst :) På eftermiddagen gick vi en sväng till affären och handlade lite. Blev ett stopp på lekplatsen på vägen hem så Lucas fick leka lite :) Sen blev det mer spel, fiska. På kvällen gjorde jag en enkel middag med potatis&morots mos och ungsfalukorv. Johan var kvar längre på jobbet och kom sent så det var bara jag & Lucas hemma på kvällen. 



Onsdag - I onsdags blev Lucas förkyld igen, han blev ju precis frisk från förra förkylningen. Dock bara snuvig & lite hängigare än vanligt under onsdagen. Men det blev en lugn dag med film, spel & läsa böcker. En ganska vanlig dag för oss just nu. 


Torsdag - Lucas fortfarande väldigt snuvig så det blev ännu en innedag. Inte så mycket mer att skriva än vad som står på onsdagen egentligen. Film, bad & spel. Johan var iväg på ett möte på kvällen med föreningen här där vi bor så han kom hem sent. Jag gjorde älggryta & ris till middag och sen gick jag & Lucas en kvällspromenad till affären. 


Fredag - En pysseldag hemma, dock inga bilder på de. Lucas fortfarande snuvig men det verkar som om han slapp feber denna förkylningen också. På första bilden här under så ligger Lucas & pratar med lillebror ♥ När Johan kom hem på eftermiddagen så åkte vi till Lucas farmor & farfar, blev bjudna på tacos :) Sen lekte Lucas med farmor, farfar & faster Carro hela kvällen, på tredje bilden så leker han kung! Jag sydde lite på kvällen och sen sov vi över där.


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ ♥ BAMBI ♥ ♥ ♥

Ser ut som en mycket trevlig vecka i allafall :)

Ha en underbar söndag! KRAM

2012-10-07 @ 11:26:22
URL: http://bambi.blogg.se
Postat av: Coquina

Vilken mysig vecka =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling där du kan vinna mässbiljetter och biobiljetter =)

2012-10-07 @ 16:59:47
URL: http://coquina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback