Torsdag 11/10

I torsdags så åkte Johan iväg tidigt på morgonen, innan jag & Lucas vaknat, för att jaga. Han hade tagit ledigt hela den veckan. Jag & Lucas hade en mysmorgon, kollade film och så hade vi kuddkrig vilket är Lucas nya favoritlek. Johan kom hem sen när Lucas låg och sov, så då passade han på att sätta upp hyllorna i tvättstugan.

Sen när Lucas vaknade så gjorde Johan våfflor som vi åt till lunch. På eftermiddagen började jag & Johan lägga golv i Lucas rum, Johan gjorde ju det mesta med att mäta ut och såga till delar men sen hjälpte jag till lite och "klickade i" golvet. Blev mycket finare med detta golvet än den fula plast mattan som låg där förut.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback