Tisdagen 23/10 - Mvc

Vi sov ju som sagt hos mamma/mormor mån-tis. Johan åkte till jobbet tidigt på morgonen och det gjorde även mamma & Emma och Mira till dagis. Blev en lugn förmiddag och sen vid 1 tog jag & Lucas bussen till Mvc. Det var exakt 2 veckor kvar till BF i tisdags, så nu är det verkligen inte långt kvar oavsett om jag går över tiden eller inte! Alla prover såg bra ut och jag & Lucas fick lyssna på pyrets hjärta. ♥


Bilder från 16/10


Sen åkte vi hem till mamma/mormors lägenhet igen. Sara hade kommit hem från skolan och min mormor hämtade Mira från dagis och kom också dit. Sara lagade mat och så kom Johan från jobbet vid 5. Även morfar kom dit och så åt vi mat tillsammans. Mamma & Emma kom från jobbet vid halv 7. Sen åkte vi hem.

Kommentarer
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och Milton-Love.

Nu är det nääära fina du <3

Svar: Ja nu är det inte långt kvar! Hoppas bara att jag slipper gå över tiden som jag gjorde med Lucas.. <3
Sofia Welin

2012-10-28 @ 07:37:18
URL: http://sandralorennz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback