Söndagen

I söndags åkte Johan iväg efter frukosten till jobbet tillsammans med Emil. Jag & Lucas gick ut samtidigt som dom åkte, Vincent kom också ut så Lucas och Vincent lekte tillsammans på gatan. Det är verkligen höst ute nu, det har regnat varje dag se sista, dock inte hela dagarna men endå. Och löven börjar ändras i olika fina färger :) När man är 3 år så kan man ha väldigt mycket skoj med vattenpölar så Lucas & Vincent hade det väldigt roligt med vattenpölarna på gatan och även i sandlådan på våran tomt. 

När dom hade lekt en stund så gick jag & Lucas in. Lucas hamnade i badet och jag passade på att slänga ut lite sopor, starta en tvättmaskin, tömma & fylla diskmaskinen och plocka undan lite hemma. Efter badet så somnade Lucas och jag kunde vila i soffan en stund & se på Criminal minds. 

När Lucas vaknat så åt vi lite lunch och sen gick vi ut igen på eftermiddagen. En gammal kompis till Johan skulle komma och kolla på min cykel, så nu har jag fått sålt en av mina cyklar :) Lucas lekte en stund till med Vincent innan vi gick och handlade lite. Sen blev det film mys inne resten av eftermiddagen/kvällen.


Kommentarer
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och Milton.

Fina höstbilder!

Svar: Tack! :)
Sofia Welin

2012-10-05 @ 10:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback