Ny vecka!



Nu var det ett tag sen jag skrev om graviditeten, sist jag la upp om den veckan jag var i så var jag i vecka 32. Så det är dags att göra de igen nu. Idag är det 20 dagar kvar till BF! Längtar efter att få mysa med bebisen som ligger i magen ♥ 

Just nu är nätterna värst, sover väldigt dåligt vilket gör att jag blir trött på dagarna. Väldigt svårt att hitta ett skönt sätt att ligga på med den stora magen och behöver ofta vända på mig när jag sover. Men det gör så fruktansvärt ont att vända sig, jäkla foglossning och höfterna värker.. Sen har jag haft väldigt mycket halsbränna det sista, både på natten & dagen, oavsett vad jag äter eller inte.. Och det gör ju också att jag sover dåligt.. 

Så just nu längtar jag väldigt mycket efter förlossning & att få ha bebis utanför magen! Men samtidigt så är det ju mysigt med den runda magen & alla sparkarna! Så samtidigt som jag har ont så njuter jag av dom sista veckorna med bebismagen! Pyret är väldigt aktiv nu, det sista har det vart full fart större delen av dagarna. Ibland får han in väldigt hårda sparkar som inte är så skönt men annars är det väldigt mysigt att känna alla rörelser! ♥

 

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

jag är nog minst lika nervös å spänd som ni där borta haha jag sa senast igår te marcus "snart kommer äntligen bebisen han kan ju komma när som nu" :D

Svar: Haha ja nu är det inte långt kvar, han får gärna komma nästa vecka :P
Sofia Welin

2012-10-18 @ 12:19:25
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Emma

vad spännande nu kommer Lucas lillebror snart komma ut ju:)

Har du några känningar?
Kram

2012-10-18 @ 20:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback