Måndagen 22/10 - Badhuset

Jag & Lucas sov ju som sagt hos mamma/mormor sön-mån. På måndagen jobbade mamma & Emma och Mira var på dagis. Vid strax efter 12 gick jag & Lucas iväg till badhuset. Var väldigt lite folk på badhuset förutom en skolklass som var i en annan bassäng, så det var skönt. Lucas tyckte att det var superkul, det var ju ett tag sen vi var iväg så och badade. Vi simmade runt och lekte med båtarna som fanns där, Lucas simmar superbra med sina armringar. Jag var ju inte så smidig med min stora mage kanske, men det var ändå skönt att bada för man känner sig iaf inte lika tung i vattnet. Tror vi badade ca 1½ timme, sen blev båda hungriga så då gick vi och duschade. Som tur va hade jag tänkt på att ta med varsin banan och några äpplebitar som vi åt efter badet, annars hade jag nog satt mig ner på gatan och grinat så slut på energi var jag, tar på krafterna att va på badhus med en vild 3 åring när man är höggravid. Men efter lite frukt kändes det bättre och så gick vi hem till mammas lägenhet igen och åt lite macka. Lucas var också väldigt trött efter badet för han hade inte sovit något under dagen, så vi slängde oss i soffan framför en film. Var iaf väldigt roligt att vi kom iväg till badhuset (eller rättare sagt, att jag orkade nu med magen) lillebror kan ju komma lite när som nu så ville passa på att hitta på något med min stora prins innan! 

På väg till & från badhuset

En väldigt nöjd kille på badhuset ♥

Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

va duktig han är me sina puffar Vincent blir så hysterisk när man släpper han me sina puffar i vattnet..tycker inte alls de är kul å simma runt där själv :p

Svar: Ja han är väldigt duktig på att ta sig fram i vattnet själv :) Han älskar att simma! Haha okej :P Kanske blir bättre när han är ännu större :)
Sofia Welin

2012-10-24 @ 22:10:23
URL: http://melissasprinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback