Lördagen

I lördags blev det en hemma-dag för hela familjen. På morgonen började Johan slipa det sista i Lucas rum medans jag städade i badrummet och tvättade bebiskläderna som vi lånat av Mira. Sen målade jag & Johan första lagret med färg på väggarna i Lucas rum. Vi passade på att göra det medans Lucas låg och sov, det tog ca 45 minuter att måla. Sen var jag helt slut i kroppen så jag kraschade i soffan och kollade på Criminal minds med Johan. När Lucas vaknade så åkte Johan & Lucas iväg till affären för att handla lite lunch som vi åt när dom kom tillbaka. 

På eftermiddagen kom Melissa, Vincent & Linus över en sväng. Barnen lekte och vi vuxna slappade i soffan en stund. Sen passade jag & Johan på att måla andra lagret med färg i Lucas rum medans Lucas & Vincent lekte. Så nu är väggarna färdiga, nu ska golv & lister in. Sen läste jag bamse för Lucas medans Johan lagade mat och de blev slapp i soffan framför tv resten av kvällen. 


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Devin

Det är ju så himla mysigt att boa med bebiskläder när man väntar :)

Svar: Ja det är det verkligen! :)
Sofia Welin

2012-10-15 @ 00:03:24
URL: http://www.familjendanielski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback