120920 ♥

Har glömt att lägga upp några bilder som jag & Lucas tog den 20/9, då var jag i vecka 33. Lucas vill ofta krama magen och känna om lillebror sparkar, och det får han såklart! ♥ Ställde upp stativet för att försöka ta lite fina bilder, var dock väldigt svårt. Men även om de inte är en proffs fotograf som tagit bilderna så är det ändå bilder på mig, min fina stora kille & pyret i magen ♥



Sen ville Lucas sitta själv framför kameran och göra olika saker, så då passade jag såklart
på att ta några bilder på min fina kille ♥



Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar!

lilla linslusen :D

Svar: Haha ja de kan man verkligen säga :P
Sofia Welin

2012-10-03 @ 15:13:11
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Devin

Vilka härliga bilder! Vad mysig han är med magen. Snart kommer lillebror ut :)

2012-10-09 @ 13:26:06
URL: http://www.familjendanielski.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback