Torsdagen 8/11

I torsdags så var jag lite piggare än vad jag var i onsdags. Så efter att jag hämtat Lucas på dagis så var vi ute en stund, väldigt skönt att få lite luft. Lucas fastnade på samma ställe som i tisdags vid stockarna och lekte en bra stund. Man kan tydligen ha väldigt roligt med ett par stockar, han byggde en bil. 

Sen gick vi in och åt frukt innan Lucas somnade och jag vilade framför Criminal minds. Efter vilan blev det lite film och sen åt Lucas lite risgrynsgröt. Johan var iväg på en jobb-kurs i Lidköping så han kom inte hem förren vid 8 på kvällen. Jag & Lucas tog en promenad i mörkret till affären och handlade lite kvällsmat, Lucas köpte en Bamse-tidning. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback