Torsdagen 15/11

I torsdags så tog Lucas ett lååångt bad på morgonen, han var fortfarande ganske snuvig så han var hemma från dagis. Efter badet blev det lite frukt & film innan han somnade. När Lucas hade vaknat så kom Melissa, Vincent & Linus förbi. Vincent & Lucas hade inte träffats på väldigt länge eftersom Vincent hade vart en vecka hos sin mormor i Sthlm så dom blev helt vilda när dom såg varandra. Johan hade kommit hem från jobbet på förmiddagen, han hade jätteont i halsen & feber. Så han låg & vilade/sov under eftermiddagen. Jag & Lucas åt en snabb lunch och sen gick vi över till Melissa så att grabbarna bus fick leka. Killarna var helt galna som vanligt, blev även lite fika och jag & Melissa satt som vanligt och pratade i soffan :) På kvällen gick jag & Lucas till affären en sväng med Melissa & Vincent, två helt galna killar inne på affären.. Sen gick vi hem, Lucas åt lite kvällsmat och gick och la sig. Och jag & Johan kollade nya avsnittet av Criminal minds på tv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback