Tisdagen 6/11

Ytterligare en vecka har gått utan någon uppdatering här på bloggen. Som jag skrivit tidigare så finns inte energin till att sitta vid datorn varje dag just nu, istället blir det många inlägg samtidigt från dagarna som gått när jag väl sätter mig vid datorn. Ni som vill kan ju följa mig på instagram där det kommer upp bilder oftare, fiasfoto heter jag där. 

Nu kommer iaf denna veckans uppdatering. I tisdags (6/11) var det BF för lillebror i magen, men ingen bebis som ville komma ut då.. Lucas gick till dagis som vanligt, för mig blev det slapp i soffan framför tv,n medans Lucas var iväg. Sen strax efter 11 hämtade jag Lucas igen, var ute en stund innan vi gick hem igen. Lucas lekte med några stockar som låg kvar efter att dom sågat ner och kört iväg massa träd. 

När vi kom in igen så blev det lite frukt innan Lucas somnade och jag vilade i soffan igen. Är skönt att jag faktiskt har möjligheten att vila ganska mycket på dagarna nu när jag sover så dåligt på nätterna pga smärtan i höfterna & den stora magen. Till lunch när Lucas vaknat åt vi resterna från tacosen dagen innan. På eftermiddagen lekte vi hemma, spelade lite spel och myste. Efter maten så fixade Johan lite varm nyponsoppa med glass & mandelbiskvier, väldigt gott! 


Instagrambilder från tisdagen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback