Lördagen 3/11

Som jag skrev i tidigare inlägg så sov vi hemma hos Lucas farmor & farfar fre-lör. Jag & Lucas kom i säng väldigt sent, strax efter 11 på kvällen, sen sov jag som vanligt väldigt dåligt under natten och Lucas vaknade redan kl 7. Så jag var rätt trött.. Lyckades få Lucas att ligga kvar i sängen i ca en halvtimme innan vi gick upp iaf. 

På förmiddagen var Johan ute och hjälpte sin pappa. Jag & Lucas var inne och kollade på film och byggde med lego. Sen vid halv 12 åkte vi till museet i Uddevalla, där var det gratis cirkus för barnen (dom vuxna fick ju såklart också kolla gratis men det var riktat till barnen). Före cirkusen blev vi bjudna på lite fika av min mormor som också var där. Morfar skulle inviga & presentera så dom var där och även mamma, Emma & Mira kom och kollade på cirkusen. Favoriten för Lucas var han som cyklade på olika en-hjulingar. På bilderna nedan ser ni två av alla olika cyklar han cyklade på, en med 3 hjul på höjden och en som var "böjd". Sen cyklade han även på en  vanlig en-hjuling och en vääligt liiiten en-hjuling.

Efter cirkusen åkte jag, Johan & Lucas och åt mat på cactuz tillsammans med mormor & morfar och så kom även min morbror med och åt. Sen åkte jag, Johan & Lucas vidare till mamma & Emma. Jag & mamma gick till affären och köpte lite fika & godis som vi åt när vi kom tillbaka. Innan vi åkte hem på kvällen blev det lite pyssel. 
 

Bilder från cirkusen, Mira & Lucas fick varsin väska av mormor/gammelmormor.


Instagram bilder från dagen, Lucas bygger med lego hos farmor, tacotalrik på cactuz, fika & pyssel hos mamma/mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback