1 Maj

Igår var det den första maj, så härligt att de äntligen är maj nu kommer snart sommaren!! :) Det var helt underbart väder igår, nästan sommarvärme mitt på dagen iaf underbar vår! Efter att Lucas hade sovit en stund på dagen så kom mamma och hämtade oss (Johan va i Norge med sin pappa för att hämta nåt dom köpt). Vi gick en promenad tillsammans med mamma, Emma, Sara, Mira, mormor, morfar, min moster & morbror :) Gick längs strandpromenaden till cafét snäckan där vi åt lunch på uteserveringen. Lucas & Mira fick jättegoda köttbullar och jag åt en bakpotatis med en väldigt god kycklingröra till!  

Sen gick vi längs strandpromenaden tillbaka till mamma & Emma. Var så varmt under hela tiden vi var ute så man kunde gå i t-shirt :) Hemma hos mamma & Emma så åt vi glass och bara njöt i värmen. Senare på eftermiddagen så körde mamma hem mig & Lucas igen. På kvällen la vi oss i sängen och kollade på Humorgalan för världens barn tillsammans innan vi somnade. 


Några bilder från den härliga dagen!
(ja Lucas har mössa på sig, han ville verkligen ha de för han tyckte att de blåste, han ville inte ha kepsen som ja hade me.. dom får sina ideér :P )

Kommentarer
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och Milton.

Vilken fin bild på Lucas när han sitter i gräset. <3

2012-05-02 @ 18:03:43
Postat av: Mi ♥ mamma till L & C

Vad got matbilden såg ut!

Och grattis till bebisen i magen! :)

2012-05-02 @ 20:57:14
URL: http://flavorsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback