Ny vecka!

Idag går jag in i en ny vecka. Är ni intresserade av vad som händer i denna veckan kan ni läsa här nedanför i inlägget. Jag är fortfarande väldigt trött, har kanske blivit liite bättre sen för någon vecka sen men inte mycket.. Vissa dagar kan jag få mer energi och orka göra lite mer saker. Men om jag ansträngt mig mer en dag som tex med städning så är ja helt slut efter de... Så det är fortfarande mycket vila under den stunden som Lucas är på dagis. Att cykla till och från dagis (som tar 5 minuter/väg) är värsta träningspasset för mig just nu.. 

Har inte så mycket mer att skriva just nu, händer inte så mycket mer än vila och ta hand om Lucas på dagarna.. Undrar ni nåt är de bara att fråga. Jag sa ju att jag skulle blogga mer och de får ju bli i den mån jag orkar sitta vid datorn eftersom ja fortfarande är så trött. Sen så har de inte hänt nåt speciellt dom senaste dagarna så ja har inte så mycket att skriva om: typ lämnade Lucas på dagis vid 10, cyklade hem och vilade i soffan, hämtade Lucas igen vid 3, lekte och myste med Lucas hemma tills han ska sova, somnar själv vid 9... Idag är han dock ledig från dagis!






(från familjeliv.se)





(från gravid.se)

Kommentarer
Postat av: Lina

Bara ett par veckor kvar tills ultraljudet :D

2012-05-11 @ 09:40:34
URL: http://familjendanielski.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Fort det går!

2012-05-19 @ 19:07:09
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback