Marknaden i Ed

I lördags (28/4) så åkte vi till marknaden i Ed, var väldigt härligt väder ute! Tog inte så många bilder tyvärr, men vi hade iaf väldigt trevligt. Lucas köpte ett flygplan (som har vart med överallt sen dess) och så fick han åka karusell :) Förutom marknadsgodis så köpte jag även ett stort hjärta i trä, vitmålat som jag ska hänga i hallen. Har inte packat upp det än så bild på det kommer nog senare. Sen fick Lucas en tröja med bilar från cars på och så köpte jag några små presenter (som ja inte kan skriva om här än) + sockar till mig & Lucas. 

Sen gick vi hem till Lucas faster Carro och fikade på massa gott som hon hade bakat. Jag fick även en födelsedagspresent av svärföräldrarna, ett presentkort på Em :) Efter fikat så körde Johan hem mig och Lucas igen innan han åkte tillbaka till Ed för att vara med på en fest på kvällen. 


Kommentarer
Postat av: Lina

Vad nöjd han ser ut på karusellen :)

2012-05-01 @ 21:26:06
URL: http://familjendanielski.blogg.se/
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och Milton.

Mysigt med marknad och karuseller, vi har marknad i västerås sista maj, längtar tills dess. Älskar marknader med mycket karuseller och godis :P

2012-05-02 @ 18:07:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback