Tillbaka efter ett litet uppehåll + ny design

Hej, vi lever! Har gått lite drygt en vecka sen jag uppdaterade här sist, och även innan det var det glest med inlägg.. Har inte haft någon ork till bloggen så den har fått hamna lite åt sidan, behövde nog en oplanerad bloggpaus. Men nu ska jag försöka bli bättre på att uppdatera igen! Har fått ett par kommentarer om att det var längesen jag bloggade och att ja skulle ändra på det, vilket jag antar beror på att bloggen är omtyckt och saknad. Det blir man ju såklart glad av, så nu ska jag uppdatera oftare!!

Tänkte att det bästa sättet att komma igång igen på är att byta bloggdesignen och få lite nytt. Så jag har pillat ihop lite nytt som ni ser, blev inget avancerat. Men lite vårigare och ljusare. Istället för mörklila så blev det grönt med rosa detaljer. Hoppas ni som är kvar efter min bloggpaus gillar det!

Här är gamla header, bakgrund + några detaljer




Kommentarer
Postat av: Frida

Riktigt snygg design!! Denna passar bättre nu till våren och sommaren! Kram

2012-03-13 @ 19:48:38
URL: http://fridaaans.blogg.se/
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Välkommen tillbaka. Man behöver verkligen en svacka ibland för att få nya krafter.

Vad fint du har gjort det här inne!

2012-03-14 @ 11:42:16
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback