På bättringsvägen..

Onsdagen blev väldigt lugn, vi kollade på film och myste. Lucas gick som vanligt under dagen men han hade fortfarande feber. Den pendlade mellan 38,3 och 39,7 ungefär under dagen.. Finns inte så mycket att skriva om onsdagen. 

På torsdagen så hade han i stort sett ingen feber. Det var en gång under förmiddagen som jag kollade tempen på honom då låg den strax över 38. Men resten av dagen låg den nere på strax över 37 så då hade han ingen feber. Han var mycket piggare och lekte under dagen så det blev inte lika mycket film. På eftermiddagen så skulle vi på en husvisning, jag ville inte ta ut Lucas eftersom febern precis försvunnit så min lillasyster Sara och hennes kompis kom hit och såg på film med Lucas medans jag & Johan var borta. 


Har inga nya bilder från när Lucas va sjuk, så de får bli en gammal bild som togs för 1 år sen.

Kommentarer
Postat av: ENDENISE

goosen!

2012-03-26 @ 20:28:14
URL: http://endenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback