Helgen 10-11/3

Nu är jag snart ikapp det jag inte uppdaterat det senaste på bloggen, har ju inte uppdaterat om alla dagar som jag "missat" här på bloggen men några. 

I helgen så blev jag sjuk igen... Så jag missade ytterligare en helg med fint väder.. Blev sjuk på lördagen och då hade Johan åkte iväg till en kompis, så jag & Lucas myste inne och såg på film. Jag orkade tyvärr inte göra så mycket mer när jag hade feber.. Men Johan kom hem lite tidigare än planerat och lekte med Lucas under eftermiddagen :) På söndagen låg jag också i soffan och orkade inte göra så speciellt mycket.. På eftermiddagen åkte Johan & Lucas till torp, de köpte lite saker på apoteket till mig och så handlade dom mat. Blev en väldigt händelselös helg, väldigt trist.. Men vi får ta igen de nu när det börjar bli varmare ute och så får vi hoppas att vi får vara friska!

Har inga bilder från helgen eftersom ja bara låg i soffan.. Men eftersom ja hatar blogginlägg utan någon bild så får det bli en gammal bild på oss i Italien sommaren 2010. Så kan man längta efter sommaren lite mer. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback