Midsommar 2012 - Kvällen

Här kommer dom sista bilderna från midsommarafton. Johan åkte till Ed vid halv 5 för att vara med på en fest, ja va också bjuden men ja valde att stanna hos mormor med Lucas. Jag va rätt trött på eftermiddagen/kvällen. Barnen lekte på lekplatsen och inne. Och så fikade vi på god kaka & jordgubbar. På kvällen när barnen började bli trötta så åkte vi hem till mamma & Emma, mormor & morfar kom också dit och hade med sig två matpajer som vi åt till kvällsmat. Senare på kvällen åkte jag, Lucas & Frida upp till pappas lägenhet (han va inte hemmaså vi skulle sova där för att de inte skulle bli så trångt hos mamma. Jag & Lucas skulle dela på pappas dubbelsäng, så ja la honom där vid halv 10 när vi kom dit och sa att ja bara skulle borsta tänderna innan ja kom och la mig. När ja kom tillbaka några minuter senare så sova han, trött liten kille som inte hade sovit nåt under dagen.



Kommentarer
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och Milton.

Va fina ni är alla tre, fina familjen!!! <3

Svar: Tack! <3
Sofia Welin

2012-06-26 @ 09:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback