Midsommar 2012 - Kransar & midsommarstång

Vi firade midsommar hos min mormor & morfar, dit kom även mamma, Emma, mina 3 systrar, min moster, hennes man & min kusin. Vi kom dit vid halv 10 då gjorde vi blomsterkransar och sen vid halv 11 så gick vi bort dit dom höll på att klä midsommarstången. Blev lite fika först och sen dansade vi runt midsommarstången, Lucas tyckte att det var kul en liten stund. 

Lucas tyckte att det var roligare att bara springa runt och leka på gräset :) Vi hade väldigt tur med vädret, det var varmt, blåste lite men inget regn. Sen gick vi tillbaka till mormor och fixade med maten. 

Här kommer dom första bilderna från midsommar, fler bilder kommer sen.


Kommentarer
Postat av: ♥ ♥ Melissas Prinsar ♥ ♥

va fin du va på midsommar <3

Svar: Tack så mycket! <3
Sofia Welin

2012-06-25 @ 11:22:38
URL: http://melissasprinsar.com
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Härliga bilder! Ni ser verkligen ut att ha haft en toppenmidsommar!

Svar: Tack! :) Ja de hade vi :)
Sofia Welin

2012-06-25 @ 13:20:17
URL: http://glamina.blogg.se
Postat av: Sandra, mamma till Novalie och Milton.

Åååh va fina ni är. Så otroligt fina kransar ni fixat. Tänk att snart träffas vi, det känns så overkligt. åååh, va jag längtar!!! <3

Svar: Tack! :) Ja nu är de inte långt kvar innan vi kommer :D Längtar!! <3
Sofia Welin

2012-06-26 @ 09:53:56
Postat av: Lisa Larsson

Åh va fina bilder på Lucas och dig :) Lucas är ju jättesöt i sin krans :)

2012-07-02 @ 21:54:40
URL: http://lisalarsson.tumblr.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback