Inget internet efter flytten + ny vecka

Hej på er, vi lever och mår bra. Flytten har gått bra och vi har börjat komma iordning i huset och packat upp en hel del men de finns fortfarande lite kvar. Anledningen till att jag inte bloggat är att vi inte fått vårat internet än... Vi flyttade den 26/5 så det är mer än en vecka sen vi flyttade men internet har fortfarande inte kommit vilket är segt.. De kunde tydligen ta längre tid ändå, varför fattar ja inte men.. Just nu har ja loggat in på den bärbara datan via mitt mobila internet och det funkar men det går inte superfort och därför har ja inte orkat lägga upp massa bilder och bloggat.. 

Nu tänkte jag lägga upp ett inläg lite snabbt om hur de går med graviditeten. Jag är fortfarande tröttare än vanligt.. Jag orkar mer än ja gjorde för ett tag sen men krafterna tar ändå slut fortare än vanligt.. Dessutom har ja kännt av en del av pollen så ja har vart snuvig i några veckor nu vilket är väldigt segt.. Halsbrännan har även kommit tillbaka, hade de tidigare i graviditeten och sen försvann de ett tag. Men nu är de tydligen tillbaka, speciellt på kvällen & natten.. Och jag sover även fortfarande väldigt dåligt på nätterna, kommer inte ihåg när ja sov en hel natt utan att vakna sist.. Och det är väl en anledning till varför ja är trött på dagarna.. Men förutom tröttheten och pollen så är det bra. 





Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Ellie och Gravid

Snart halvvägs :) Ska ni ta reda på vad det är för något?

Skönt att tröttheten blivit lite bättre iaf, hoppas det blir ännu bättre snart.

Det finns nässpray du kan få på recept som ska vara bra mot pollen-nästäppan, det får man ta när man är gravid och är inte beroendeframkallande. Jag hade ju inte ont av pollen men nästäppan har varit skitjobbig, nu är det äntligen bättre så jag har varit utan nässpray i snart 2 veckor.

2012-06-06 @ 10:23:47
URL: http://familjendanielski.blogg.se/
Postat av: Shopaholic ♥ Blivande mamma till tre!

Tänkte fråga samma som Lina haha, ska ni ta reda på vad det är? :)

2012-06-06 @ 20:10:03
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback