Västerås 5/7 - Dag 6 - Power meet

På torsdagen efter att vi hade grillat så skulle vi iväg och kolla på alla raggarbilarna på Power Meet. Tanken var att jag, Sandra och barnen skulle gå ner och sätta oss någonstans och kolla på bilarna som körde. Men Sandras mamma & hennes kille skulle åka runt i nån gammal bil så vi fick åka med dom :) Lucas och Novalie var helt överlyckliga och satt och skrattade & skrek hela tiden när vi åkte runt! Vi kom inte tillbaka till lägenheten försen strax före 12 på kvällen, då var det 3 trötta barn som somnade fort och även jag! (Tror även att jag har en biltokig liten kille till i magen, för under hela kvällen när vi åkte runt i bilen så var det full fart på lillebror i magen!!)

Här kommer några bilder från kvällen

Kan tyvärr inte lägga upp bilder på Sandras fina barn här, så det blir bara bilder på Lucas.
Alla bilder, även på Sandras barn finns däremot på min lösenordsskyddade blogg - http://aije.blogg.se/privat/ så där kan ni med lösenord gå in och kollahttp://aije.blogg.se/privat/2012/july/vasteras-57-dag-6-power-meet.html#commentVill ni ha lösenordet så får ni lämna en kommentar och fråga.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback