Västerås 5/7 - Dag 6 - Barnvakt & grillning

Torsdagen i Västerås fick en lugn morgon hemma hos Sandra. På förmiddagen skulle hon iväg till banken och fixa en grej så hon åkte dit med sin mamma medans jag var hemma med alla 3 barnen. När dom åkte iväg så åt jag & dom stora barnen lite lasange och sen somnade dom inne i Novalies rum. Jag satte mig i soffan med Milton och det dröjde inte länge innan han också sov. Så då läste jag i en "vi föräldrar" tidning som Sandra hade hemma. Alla barnen sov tills Sandra & hennes mamma kom tillbaka och även en liten stund efter det. 

På eftermiddagen så grillade vi tillsammans med Sandras mamma & hennes kille. Barnen var ute på lekplatsen som fanns precis utanför lägenheten medans vi fixade maten. 

Kan tyvärr inte lägga upp bilder på Sandras fina barn här, så det blir bara bilder på Lucas.
Alla bilder, även på Sandras barn finns däremot på min lösenordsskyddade blogg - http://aije.blogg.se/privat/ så där kan ni med lösenord gå in och kollahttp://aije.blogg.se/privat/2012/july/vasteras-57-dag-6-barnvakt-grillning.html#commentVill ni ha lösenordet så får ni lämna en kommentar och fråga.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback