Fredagen

I fredags så frågade Emma om jag & Lucas ville följa med henne & Mira till sång & rytmik för barn mellan 1-5 år. Det ville vi såklart! Det var dock en lite dum tid med tanke på att Lucas brukar somna mellan 10 & 11 och rytmiken var mellan 10-12. Men det gick bra ändå, vi sköt lite på vilan och Lucas var pigg och glad under hela rytmiken.

Vi började med att sjunga & dansa, alla föräldrar & barn. Vi var ca 35 st tror jag. Lucas & jag har aldigt vart där förut, men det var någon som sa att dom inte brukade va så många i vanliga fall. Efter sång & dans så blev det fika, Lucas hade inte tid att fika för han skulle såklart leka och det gjorde han tills det var dags att gå.

Först när vi skulle ta på yttekläderna så märkte jag att Lucas började bli trött. Så jag bäddade ner honom i vagnen & Emma bäddade ner Mira i hennes vagn och så gick vi ner på stan en sväng. Det dröjde inte länge innan båda barnen sov i vagnarna, jag & Emma passade på att kolla lite i affärer och köpa lite kläder till barnen. Lucas sov inte så länge och när sedan Mira vaknade så gick vi hem till oss och åt korv med bröd till lunch.

Efter maten så lekte barnen med duplo och efter en stund kom mamma hit från jobbet. Då gick Emma iväg och köpte lite godsaker från ett konditori som vi fikade på :) Blev massa lek & bus i Lucas rum på övervåningen innan dom åkte hemåt.

Blev inte så många bilder under rytmiken eftersom ja inte hade kameran bredvid mig när vi sjöng, blev bara ett  par bilder när barnen lekte efter sången. Och när vi var hemma så glömde jag bort kameran..

Kommentarer
Postat av: Melissas Prinsar

åh va skoj de lät =)

vart är de nånstans ni var?

2012-01-30 @ 09:02:57
URL: http://www.melissasprinsar.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback